Friday, May 6, 2022

REVIEW KELAS

ULASAN KELAS TUISYEN ONLINE CIKGU SU

Salam sejahtera kepada semua,

Saya berbesar hati ingin berkongsi sedikit pandangan berkenaan ulasan kelas tuisyen online yang telah saya terima. Walaupun terdapat pelbagai ulasan yang memberi gambaran yang lebih komprehensif, pada kali ini saya ingin berkongsi beberapa daripadanya untuk memberikan perspektif yang lebih tepat.

Dengan kerendahan hati, saya telah menerima lebih kurang 40 ulasan positif daripada ibu bapa dan pelajar yang telah mengikuti kelas tuisyen saya. Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut dan ulasan tambahan melalui media sosial saya iaitu Fb: Hana Ahmad

Terima kasih atas sokongan anda, dan saya berharap dapat terus memberikan pengajaran yang bermakna untuk perkembangan pelajar-pelajar saya.

Sekian, terima kasih.











































No comments:

Post a Comment